Posted on

אני כפעיל בעיר חיפה יודע שלצעירים לא קל, וגם אני כמוהם עובר דירה בכל שנה וזה ממש נהיה קשה מפעם לפעם. אני מתנדב מדי פעם של החברה האזרחית בחיפה , נרשמתי לא מזמן ואני רוצה לעדכן אתכם שבמקום להזמין חברה להובלות התנדבו כמה מחברי ועשו זאת מהלב ולהם אני רוצה להגיד תודה. ולאלו שעדיין לא מתנדבים כמונו אני כותב לכם מה תעשו בעת שאתם מחפשים מה לעשות לגבי ההובלה שלכם.

מעבר דירה אינו מקרה מיוחד. אנשים רבים עוברים מדירה לדירה בכל יום וחשוב ללמוד למה צריך חברת הובלות בחיפה. כל מי שעובר דירה באזור חיפה, זקוק לשירות של הובלות דירה בחיפה. שירותי ההובלה מסייעים לדיירים להעביר את תכולת הדירה שלהם מן הדירה הישנה אל הדירה החדשה. הובלות דירה בחיפה הן חיוניות, מכיוון שכמעט אין מצב שבו יש אפשרות להעביר את תכולת הדירה ללא שירותי הובלה מסודרים, בגלל המרחק, בגלל כמות הפריטים שיש להעביר ובגלל הגודל והמשקל של הרהיטים ומכשירי החשמל הקיימים בבית.

לפני שנעבור לנושא מה כלול בהובלה אני רוצה לעצור הכל רגע ולהוקיר תודה לפסטיבל הסרטים שמתקיים בחיפה מדי שנה,  שם פגשתי חלק מהמתנדבים שהיו לצידי ועד היום חברים טובים. אז קדימה בוא נמשיך…

מה כלול בהובלות דירה? אז מה עכשיו ?

 הובלות דירה בחיפה כוללות העמסה של הארגזים, הרהיטים וכל פריט אחר שאותו יש להעביר, מן הדירה אל המשאית, הובלה של כל התכולה אל הדירה החדשה, ופריקה של החפצים בדירה החדשה. זהו המובן הבסיסי של שירות הובלות דירה בחיפה, אולם מרבית חברות ההובלה כיום מציעות גם שירותים נוספים, אשר עשויים להקל על מלאכת העברת הדירה, ולעיתים אך חיוניים עבורה ממש. הובלות דירה בחיפה כוללות גם שירות של פירוק והרכבה של רהיטים, ולעיתים גם של מכשירי חשמל מסוימים, כמו מקרר, מקפיא וכדומה, אשר לא תמיד יכולים לעבור בדלת בגודלם המלא. הפועלים של חברות ההובלה מפרקים את הריהוט באופן שיהיה נוח להעברה, ולאחר מכן מרכיבים את כל הרהיטים מחדש בדירה החדשה. שירות נוסף שכלול פעמים רבות בהובלות דירה בחיפה הוא אספקה של ארגזים וחומרי אריזה אחרים, במטרה להקל על העוברים את מלאכת האריזה. ישנן חברות של הובלות דירה בחיפה אשר מעניקות גם שירותי אריזה ממש, ומגיעות יום או יומיים לפני המעבר על מנת לארוז במקצועיות את כל תכולת הדירה.

 איך בוחרים חברת הובלות בחיפה?

 כדי לבחור חברת הובלות בחיפה., כדאי מאד לקבל המלצות מאנשים שכבר השתמשו בשירותי ההובלה. חשוב מאד לברר על האמינות של החברה, על יעילות העבודה שלה ועל הדיוק שלה בזמנים. כל אלה חשובים מאד, מאחר שאם נתקלים בחברה שאינה עומדת בכל אלה, עלולות להיגרם עוגמות נפש רבות. לאחר שבררתם את כל הפרטים הללו, תוכלו לברר גם את המחיר, ולבחור באפשרות המשתלמת ביותר.

אני שמח שקראתם והגעתם עד הלום, אני שמח לשתף גם את הסרטון של כנס עיר פעילה ובריאה של חיפה!