Posted on

רוצים ללמוד על תיקון מכוניות וגם קונה רכבים לפירוק – זה הזמן


כל כך הרבה חינוך עבר לאינטרנט ! עכשיו זה אפשרי ללמוד משהו מורכב כמו תיקון גוף אוטומטי, המפרט , ציור , איפוס התקני בטיחות , וביסודיות הערכת עבודה כל כך לפני שאתם מתחילים . כמעט כל מי שהוא הולך לקבל נזק גוף במכונית שלהם או משאית קצת זמן בתוך החיים השימושיים שלו . גנים פרטיים נזק שחותך את ערך מכירה חוזרת של המכונית שלךו יכול להיות מטרד אמיתי.

חלק גדול מניזק שלא מקבל תיקון , מכוניות לפירוק כי לעתים קרובות ככל האפשר , אנשים לא מדווחים על פחות מניזק חמורלחברת הביטוח , ותניחו שזה יעלה יותר מדי אחרת כדי לתקן את נזק. זה הופך אתשוק ענק למי שעושה ציור או תיקון שקע לא צבוע . זה אולי אומר שיש מקומות עבודה סבירות באזור שלך , או שזה גם יכול להתפרש יש שוק גדול למישהו להיכנס.

כך או כך, לפני שאתה הולךלכל אחד מהם , מה אם יש לך את החינוך ראשון משרד הדתות ? יתרה מכך, לקבל הדרכה . אתה יודע את ההבדל בין חינוך והכשרה , נכון? קחו למשל את הציטוט הזה : "היי אמא , היו לנו חינוך מיני כל השבוע מחר אנחנו מתחילים אימון . ". האם אתה יודע מה ההבדל עכשיו?

איך אפשר לפתור את הבעיה של חוסר הידיים על אימונים ? אם יש לך חבר שיש לו אחד מהשקעים מציקים אוצבע מקום הוא לגרד , הוא או היא אולי ירצה פירוק רכבים לאפשר לך להשתמש במכונית שלהם כפרויקט להכשרה זו. אולי זה אפילו יותר טוב אם הם יכולים לשים אתפיקדוןלתיקוןשמאפשר לך לקבל את ארגון נכי צה"ל הציוד ואוליכלי או שניים , כך שאתה מצויד אזלראיון חנות גוף אפשרי אחר כך, והוא יכול גם להראותדוגמה שלך לעבוד. כמובן אני מקדם גם מספקתעודה להדפסה להשלמת כל מודול אימונים.

שיטה נוספת להתגברות על המכשול הזה ( המשוכה ? ) בטח שואלת את גוף החנות המקומית שלך, אם אתה יכול לעשות את מה שאתה רק למדת רכבים לפירוק לעשות ( להראות תעודה ) באחת מהמכוניות שלהם , רצוי תחת פיקוח . זו ישיתרון הנוסף שלהניסיון של עובד החנות שצופהבגוף .

להיות יצירתי. ישנן דרכים אחרות כדי להתגבר על המכשולים שלך. זה שאתה משלם דמי חבר שלך .

אזהרה : אם אתם נוטים להגיב קשהלכימיקלים חזקים , אדי צבע מעופפים, ריחות כימיים חזק , או אבקמשיוף , אנא עשה לעצמך טובהותבחר מקצוע אחר. ישנם יתרונות רביםללימוד איך לתקן את נזק גוף אוטומטי , אבל ביטחוןמכימיקלים קשים הוא לא אחד מהם .

עוד מידע על מכירת רכב לפירוק

מכירת רכב לפירוקכל המידע על מכירתרכבלפירוק בעל רכב אתר החברה חייב לדעת איך לתקן סריטות מכונית כילהרבה אנשים, במיוחד גברים , את המראה של המכוניות שלהם הוא מאוד חשוב. עובדה שיש ברכב נראה נהדר היא לפעמים מה זה כל העניין עבורם. אם אתה אחד מאלה שבאמת נותניםהרבה זמן והשקעה במכונות האלה , אז זה חשוב לך ללמוד כיצד לתקן שריטה מכונית או פשוט יודע איפה זה הכי טוב כדי לקבל תיקון שריטה מכונית. בכל נקודת הזמן, יכול לקבל פגום העבודה בצבע שלך, ולדעת איך לתקן סריטות רכב יכול לתת לך יתרון עצום.

הדבר החשוב ביותר על תיקון סריטות רכב הוא שיש לעשות את זה בהקדם האפשרי . אתם עשויים להבחיןבניזק ברגע שזה קורה , או אפילו ימים אחרי שזה קורה. כך או כך, ברגע שאתה מוצא את זה , אתה צריך לעשות משהו בקשר לניזק באופן מיידי. עכשיו , השלב הבא הוא לחשב כמה חמורהוא לחתוך רכבים לפירוק אתה יכול לעשות זאת ללא שימוש בכלים יקרים או ציוד. כל שעליך לעשות להפעיל את האצבע על פני האזור ולהשתמש בציפורניים שלך כדי לקבוע כמה עמוק זה . בהתאם לחומרה , אתה יכול להסיר את השריטה או בקלות או עם קושי מסוים.

'אם אתה רוצה לחסוך את הטרחהוהזמן כדי לתקן לתת שריטות ברכב, לגלול למטה לפסקה האחרונה של מאמר זהלדרך היעילה ביותר להסרת סריטות לרכב.

– אחרת, המשך לקרוא.

אחד גישת תיקון השריטה המכונית הטובה ביותר לנזקים קלים הוא להשתמש במדללי דם קצת פולני או אצטון. לשפשף את זה עלהאזור עד שהוא כבר לא נראה לעין. אם זה לא מספיק, אתה יכול להמשיך ולהשתמשבמתחם ליטוש כדי לבטל לחלוטין את זה. מצד השני , אם הוא עמוק , יהיה לך יותר זמן בביצוע תיקון שריטה ראוי.
אם נזק הוא הרבה יותר חמור מהצפוי , פירוק רכבים אז אתה יכול לעשות שימוש בשיטה זו :

  1.  לשטוף את האזור הפגוע במים וסבון , ולאחר מכן לתת לו להתייבש .
  2.  עשה שימוש במשחת נעלייםבאזור ; שחור למכוניות בצבע אדום ולבן לצבע כהה יותר,
  3.  תפוס את בני זוג של נייר זכוכית ולהמשיך חול נזק החוצה.
  4.  בעזרת מברשת , לפוצץ את האבק המיוצר על ידיהשיוף .
  5.  הנח מתחם גוף לתקן את סריטות הרכב.
  6.  בשלב הבא, עכשיו אתה יכול להשתמש בצבע פריימר על האזור.
  7.  השלב האחרון להסרת השריטה המכונית שלך הוא להחיל את הצבע למגעו מכוניות לפירוק של הדבר באמצעות מברשת מיוחדת כדי לסיים אותו .

יש לך את זה . זה לא משנה עד כמה חמור זה , אתה באופן אישי יכול להשיג תיקון שריטה רכב ללא שימוש בכלים וציוד יקרים. אתה לא צריך לשלם עבור שירותיהם של מומחים לתיקון סריטות לרכב. עם זאת, אם אתה רוצה להשיג תוצאות טובות יותר , ישנם מוצרים זמינים בשוק היום שיכול לעזור לך להשיג את תוצאה טובה יותר עם ​​התיקונים שלך. הם יכולים להיות מאוד שימושיים כשמדובר בהסרה אפילו החתך העמוק ביותר בעבודה בצבע שלך. קופת חולים מכבי היא הקופה הטובה ביותר לדעתינו!.