Posted on

פירוק רכבים הוא תהליך חיוני המשרת מטרות רבות בימנו ולא כל אחד מודע לחשיבות פירוק רכבים.

כבר בעשורים האחרונים הבינו את חשיבות שירות רכבים לפירוק וכמה הכרחי בשנות האלפיים או שלנו 2014 למחזר ברזל ישן למטרות עתידיות חשובות עוד יותר.

פופולאריות שירותי קונה רכבים לפירוק בישראל בתקופה האחרונה

רכב פירוק ברזלקונה רכבים לפירוק חוסף ותורם רבות לקהילה ולשירותי איכות החיים והסביבה שלנו. אנשים שונים קונים מכוניות לפירוק וכך עוזרים להעלמת הרכבים הישנים מכבישי ישראל ,  וכך תורמים גם לפחות תאונות הנגרמות מתקלות טכניות הקשורות במנוע או בגיר או כל תקלות אחרות שמצוייות לרב במכוניות הישנות אנחנו כמובן למען עמותת אור ירוק! שעוזרת רבות ומשפיעה על תרבות הנהיגה בארץ ישראל!

אז מהי התפוקה של קניית רכבים לפירוק?

לפני שנתחיל חשוב לדעת ולעיין בפורטל אתר הקיבוצים מדברים שם רבות על תרבות נהיגה וגם על חשיבות מחזור רכבים בכל זמן אפשרי!

בזמן מכירת רכב לפירוק הרווח הוא עצום לכל הצדדים. קליאנט המעוניין למכור מכונית זוכה לקבל כסף רב תמורת רכבו ובניגוד גם איכות הסביבה מרוויחה בכך שאנו חוסכים בברזל ותורמים ואיכות ולתעשיית המחזור בישראל. בנוסף נכנס פה הגורם המתווך שנקרא קונה רכבים לפירוק שהוא האדם שאכן רוכש את המכונית מצד הלקוח ומעביר אותו או לרשויות או למגרש גריטה מוסמך הפועל ברשיון על מנת לבצע את המכירה מהתד שלו.

משמעות רכבים לפירוק או פירוק חלפים למכוניות

יש אפשרות מאוד ברורה של פירוק הרכב אך פעולה זו היא לא על מנת מכירה לברזל, כיום ניתן למכור רכב לחלקים \ חלפים . ישנם אלפי מוצרים העוברים בשוק הרכב הישראלי והם משומשים\מתוקנים על ידי חברות ומוסכים מורשים וחוזרים לרכבים ולכביש.

רק לחלפים מתומחר על ידי סוחר רכבים לאחר בדיקה מקיפה שהוא מבצע על המכונית. אם גם הרכב שלכם אחרי תאונה אז זו ההזדמנות ! רק אחרי שיבצע בדיקה מעמיקה של מספר שעות הכוללת בדיקת תקינות חלפים יוכל הקונה רכבים לחלפים לתת לכם מחיר ריאלי עבור הרכב. המחיר עבור רכב לחלקים גבוה יותר ממכירת רכב לברזל ונע היום בין אלף מאה שקלים עד אלפיים שקלים בשוק הישראלי בלבד.

אופן וחשיבות פירוק רכב לברזל

כאשר יש לנו מכוניות לפירוק אך אין לחלפים הפנימיים ערך גבוהה רצוי למכור את המכונית לברזל, סוחרי ברזל לדוגמא באתר crockcar ומתכות קונים רכבים לפירוק או יותר נכון קונים לברזל כל רכב. מחיר ממוצא היום בשוק הברזל שתוכלו לקבל על הרכב שלכם יכול להיות בין שלוש מאות שקלים ל שמונה מאות שקלים כאמור תלוי בגודל הרכב ומשקלו ( לעיתים ניתן לקבל הרבה יותר במידה וברשותכם מכוניות פרטיות גדולות יותר ו\או משאיות ).

פירוק רכבים

אז אם ברשותכם מכונית פרטית או משומשת שממש אין לכם מה לעשות איתה אופציית מכירת רכבים לפירוק או רכבים לברזל יכולים להיות מועילים במיוחד אם בא לכם להרוויח קצת כסף על הדרך מהפח הישן שעומד לו בחנייה!  או כמובן אם הרכב שלכם חוסם ציר מסוים עקב תעונה כמו שאפשר לקרוא ביחידה הארצית לפינוי צירים גרר רכבים לפירוק יעזור בהקדם!