Posted on

המצבר הלך? צריכים לרכוש מצבר חדש – כמה הוא יעלה לכם?

המצבר של הרכב הוא אחד החלקים שאתם נדרשים להחליף אותו אחת למספר שנים. הוא משמש אותנו ברמה יומיומית וכאשר הוא יוצא מכלל שימוש יש צורך דחוף לרכוש חדש. כאשר נוצר צורך כזה חשוב לברר על מצברים ועל האיכות שלהם כדי להצליח ברכישה. החלפת המצבר תיעשה בשיקול עת נכון להשגת המטרות הנכונות ביעילות מקסימלית.

מחירים של מצברים

יש מספר מדדים שיש להם השלכה על המחיר של המצבר שתרכשו. אמנם יש לקוחות שמחפשים תמיד את הזול ביותר. אבל לא תמיד זה נכון. במיוחד לא בתחום המצברים. כיוון שכאשר רוכשים מצבר חדש יש לוודא כי הוא מתאים למטרה, שהוא איכותי ואמין ויוכל לשמש אתכם היטב. כמובן מחיר של מצבר לרכב יהיה יקר יותר ממחיר מצבר לקטנוע בשל גודלו.

  • החברה – יש חברות שונות שמייצרות ומשווקות מצברים. כמובן שבכל חברה התשובה לשאלה כמה עולה מצבר חדש תהיה שונה. אבל בכל מקרה חשוב לדעת כי בחירת מצבר של חברה איכותית ומוכרת היא לרוב חכמה ומוכיחה את עצמה בהמשך. כי מוצר מבית טוב הוא מוצר איכותי ותקין שיכול לשמש היטב ולענות על הצרכים.
    IDM מצברים
  • האחריות – כאשר רוכשים מצבר ומבררים כמה עולה מצבר חדש יש לתת את הדעת לגבי האחריות. במרבית המקרים מצבר יקר יותר יספק לכם אחריות לעומת מוצר זול שאין לו כלל אחריות. כמובן ששווה לשלם מחיר מעט יקר יותר כדי לקבל מוצר באחריות. מוצר כזה שאם מתרחשת תקלה יש לכם אל מי לפנות לקבלת שירות.
  • ההתאמה – כדי שהמצבר יענה על הצרכים שלכם חשוב לרכוש מצבר מתאים. התייעצו עם איש מכירות וציינו את דגם הרכב שלכם. הוא יוכל לכוון אתכם לרכישת המצבר הנכון והמתאים לכם.
  • האמינות – רציתם לרכוש בזול ולהיות רגועים שאתם מקבלים לידיכם מוצר איכותי וטוב שישמש אתכם היטב לאורך שנים? חשוב לכם לפנות אל מוכר אמין שאתם יכולים לסמוך עליו. בצורה כזו תהיו רגועים שאתם מקבלים עצה טובה והכוונה שטובה לכם. כך תחזרו עם מצבר מתאים ושימושי.
  • משלוחים – אתם מבררים כמה עולה מצבר חדש ורוצים לקבל את המוצר במשלוח עד הבית? בררו אצל החברה האמינה שלכם האם הם מספקים שירות של משלוח מצברים עד בית הלקוח. כך תחסכו התרוצצויות מיותרות ותקבלו את המצבר בנוחות רבה.

רכישת מצבר היא צעד שגרתי במהלך החיים של כל מי שמחזיק ברשותו רכב. אם כי יש לדעת כיצד לתחזק אותו ואיך להגן עליו כי למנוע בלאי מהיר. שמרו על המצבר החדש שלכם וכך הוא יוכל להאריך ימים ולשמש אתכם יותר שנים. בקשו לקבל הנחיות מאיש המכירות ולמדו כיצד לתפעל את המצבר כדי ליהנות ממנו למשך תקופה ארוכה יותר. כי מצבר איכותי ומתוחזק היטב עשוי לשמש אתכם משך זמן רב יותר.