Posted on

ראשון לציון אחת מן הערים המפותחות והמתקדמות בישראל רבים נוהרים להשתכן בראשון לציון בעקבות איכות החיים הניקיון והחברה האקסקלוסיבית. לעבור דירה זהו פרויקט מורכב מאוד מאין כמוהו צריך להתחיל במציאת דירה מתאימה, שיפוצים, קניות של אביזרים, חוזה, תשלומים ועוד … אבל השיא של כל התהליך הזה הוא למעשה יום המעבר בעצמו זהו יום שכמעט כל מי שעבר דירה בחייו יודע שכאשר מגיעים לסוף היום נשארים ללא אויר לנשימה זהו יום מורכב מאוד מבחינה לוגיסיטית צריך לתכנן הכל שיהיה כמו שצריך להקפיד על כל פרט ופרט ועוד .. אך למעשה היום הזה מורכב כולו מבחירת חברת ההובלות שתעביר עבורנו את הדירה בחירת חברת הובלות זהו עוד סיפור לא פשוט בפני עצמו. מציאת חברת הובלות שתהיה גם אמינה וגם מקצועית וגם תספק את כל הנדרש ממנה לא קל למצוא אז לפני שאתם רצים למצוא חברת הובלות נוכל להביא בפניכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת חברת הובלות בראשון לציון ובכל הארץ .

דבר ראשון שצריכים לבדוק לפני שפונים בכלל לחברת הובלות איזה סוג הובלה אנו צריכים ישנם מגוון רחב של סוגי הובלות ישנם הובלות המצריכות מנוף וישנם הובלות של רהיטים מיוחדים כמו פסנתרים שלהם נצרך ידע מיוחד וישנם הובלות פריטים קטנים שלהם אין צורך במשאית גדולה וצוות סבלים ואפשר לקיימם על ידי טנדר קטן.

אז אחרי שהחלטנו איזה סוג הובלות אנו צריכים עכשיו נותר לנו לבחור חברת הובלות מתאימה לצרכים שלנו .

תמיד טוב לשאול חברים ומכרים שימליצו לנו על חברת הובלות שהשירות שלה הוא טוב או שיזהירו אותנו מפני חברת הובלות שאינה עולה על הציפיות .

חשוב תמיד לזכור לקבל כמה הצעות מחיר מכמה חברות כדי שנוכל להשוות מחירים ולקבל את המחיר הטוב ביותר עבור ההובלה שלנו.

גם כאשר אנו מקבלים הצעת מחיר כדאי ומומלץ לא לעשות זאת דרך הטלפון הצעת מחיר דרך הטלפון הינה מקור לבעיות ביום ההובלה. חברה המכבדת את עצמה תשלח נציג מטעמה כדי לבדוק את סוג ההובלה שאנו צריכים וכמובן את הדברים שיש להוביל איזה קומה ולאן לוקחים את כל הפריטים. בצורה זו נוכל לסכם מראש את כל התנאים ולא נצטרך להתמודד אחר כך עם כל מיני בעיות של סחטנות מובילים. סחטנות מובילים נוצרת כאשר אין סיכום מודר מראש ואין הצעת מחיר מחייבת את חברת ההובלות ומה שקורה אז מגיעים הסבלים ואינם רוצים להעביר את הדברים בטענה שלא על זה דיברנו ומבקשים תוספת כסף עבור ההובלה של הפריטים וכך נותרים הלקוחות במצב ביש שאן להם ברירה ונאלצים לשלם יותר עבור ההובלה למרות שיקבלו מחיר אחר בטלפון. לכן תמיד רצוי ומומלץ שיגיע נציג מטעם החברה כך תוכלו לסגור עסקה עם הצעת מחיר מחייבת יחד עם כל הפרטים הקטנים.
בנוסף חשוב לבדוק אחר ביטוח של חברת ההובלות עבור המוצרים שהם מעבירים חברת הובלות ללא ביטוח יכולה לגרום נזק לריהוט או לאבד דברים במהלך הדרך וכל זה אינו מכוסה ותצטרכו להתמודד מול המוביל או הסבל ביחס לתשלום עבור הנזקים סיטואציה לא נעימה בכלל לכן חשוב לבדוק לפני הכל אם יש ביטוח לחברת ההובלות.

עוד דבר חשוב שצריך לעקוב אחריו והוא לסגור שעה מדויקת של הגעת החברה לפעמים ישנם מצבים שבהם יש לחברה הובלה יותר משתלמת והיא דוחה את ההובלה הפחות משתלמת לזמן אחר וכך יוצא שאתם מפסידים זמן וכסף בלחכות לחברת ההובלות שלא מגיעה.

איתור חברת הובלות מקומית לתושבי ראשון לציון

קוראים יקרים, אתם מוזמנים לבקר בכתובת Moverstlv.com ראשון לציון ולאתר חברת הובלה איכותית באזור שכונת מגוריכם.

לסיכום, הובלה של דירה יכולה להיות נוחה וקלה אם נשים לב לפרטים הקטנים ונדע לסכם אותם מראש וכך נוכל לעבור את מעבר הדירה בבטחה ובשלווה.

אולי יעניין אתכם גם: פוסט קודם אודות חברות הובלה בצפון , מידע וטיפים

בהצלחה לכולם בתהליך!